Sandra Escolà Casas
Fisioterapeuta per la Universitat Ramon Llull. Màster en Entrenament Esportiu, Activitat Física i Salut per la Universitat Ramon Llull. Entrenadora Especialista en Embaràs i Postpart.
Qui soc
Sóc una apassionada d’ajudar les dones a través de l’exercici físic, tant en l’àmbit de l’entrenament personal com en la promoció d’hàbits saludables.
Treballo principalment amb dones que es troben en les etapes de l’embaràs i del postpart mitjançant entrenaments presencials individualitzats. També acompaño dones que practiquen esport, dones que es troben en altres etapes de la vida com la menopausa o que pateixen alguna disfunció del sòl pelvià.
Les meves àrees d’interès són la cura de la dona durant les seves diferents etapes i la generació de sinergies entre diferents professionals de la salut per a la millora del seu benestar.
Experiència professional
- Xerrades divulgatives i formatives sobre exercici i sòl pelvià, embaràs i postpart.
- Ponents en diferents congressos:
- Exercici i Embaràs a les X Jornades per la Salut de la Dona APROMAP (Associació Professional de Llevadores del Principat d’Astúries) (Maig 2024).
- III Congrés Internacional de Fisioteràpia 2024
- Congrés Societat Catalano-Balear Fisioteràpia 2024
- Entre 2 Mans Jornades pluridisciplinars de salut femenina 2024
- Congrés Llevadores Lleida 2024
- FTP Barcelona 2024
- V Jornada de Fisioteràpia de l’Esport 2025
- Docent en cursos privats: Dona i entrenament, preparació al part.
Publicacions
Autora de 2 articles divulgatius en https://mundoentrenamiento.com/
Autora d’un capítol divulgatiu del llibre “Que la força t’acompanyi” per Dr. Alberto Ortegón
Article divulgatiu sobre Embaràs en https://blogs.20minutos.es
"Una de les claus per a la salut i benestar de la dona en qualsevol etapa de la vida és l'exercici físic adaptat a les seves característiques particulars."












